Vilkår og Betingelser

PRIVATLIVSPOLITIK
1. GENERELT
1.1 Denne politik om behandling af personoplysninger (“Persondatapolitik”) beskriver, hvorledes www.WestersøAccounting.dk (“WestersøAccounting.dk”, “os”, “vores”, “vi”) indsamler og behandler oplysninger om dig.

1.2 Persondatapolitikken gælder for personoplysninger, som du afgiver til os, eller som vi indsamler via WestersøAccounting.dk’s hjemmeside, www. WestersøAccounting.dk (“Hjemmesiden”).
1.3 WestersøAccounting.dk er dataansvarlig for dine personoplysninger. Al henvendelse til WestersøAccounting.dk kan ske via kontaktoplysningerne anført under pkt. 7.
2. Hvilke personoplysninger indsamler vi, til hvilke formål og retsgrundlaget for behandlingen
2.1 Når du besøger Hjemmesiden, indsamler vi automatisk oplysninger om dig og din brug af Hjemmesiden, fx om hvilken type browser du bruger, hvilke søgetermer du bruger på Hjemmesiden, din IP-adresse, herunder din netværkslokation, og informationer om din computer.
2.1.1 Formålet er at optimere brugeroplevelsen og Hjemmesidens funktion, samt foretage målrettet markedsføring, herunder retargeting via Facebook og Google. Denne behandling af oplysninger er nødvendig for, at vi kan varetage vores interesser i at forbedre Hjemmesiden samt vise dig relevante tilbud.
2.1.2 Retsgrundlaget for behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra f.
2.2 Når du køber en serviceydelse eller kommunikerer med os på Hjemmesiden, indsamler vi de oplysninger, du selv afgiver, fx navn, adresse, e-mailadresse, telefonnr., betalingsmåde, oplysninger om hvilke serviceydelser du køber samt oplysning om den IP-adresse, hvorfra bestilling er foretaget.
2.2.1 Formålet er, at vi kan levere de services, du har bestilt og i øvrigt opfylde vores aftale med dig, herunder for at kunne administrere dine rettigheder. Oplysninger om dine køb kan vi også behandle for at overholde lovkrav, herunder til bogføring og regnskab. Ved køb indsamles IP-adressen med det formål og for at varetage vores interesse i, at kunne forhindre svig.
2.2.2 Retsgrundlaget for behandlingen er EU Persondataforordningens art 6, stk. 1, litra b, c og f.
3. MODTAGERE AF PERSONOPLYSNINGER
3.1 Oplysninger kan overlades til eksterne samarbejdspartnere, der behandler oplysningerne på vores vegne. Vi anvender eksterne samarbejdspartnere til blandt andet teknisk drift og forbedringer af Hjemmesiden samt målrettet markedsføring, herunder retargeting. Disse virksomheder er databehandlere og under vores instruks og behandler data, som vi er dataansvarlig for. Databehandlerne må ikke anvende oplysningerne til andet formål end opfyldelse af aftalen med os, og er underlagt fortrolighed om disse. Vi har indgået skriftlige databehandleraftaler med alle databehandlere, der behandler personoplysninger på vores vegne.

3.2 To af disse databehandlere, Google Analytics v/Google LLC. Og Facebook Inc. er etableret i USA. De fornødne garantier for overførsel af oplysninger til USA er sikret gennem databehandlerens certificering under EU-U.S. Privacy Shield, jfr. EU Persondataforordningens art. 45.
3.2.1 kopi af Google LLC’s certificering kan findes her: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI
3.2.2 kopi af Facebook Inc.’s certificering kan findes her: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000GnywAAC&status=Active.
4. DINE RETTIGHEDER
Med henblik på at skabe åbenhed omkring behandlingen af dine oplysninger skal vi, som dataansvarlig, oplyse dig om dine rettigheder. Du har ret til indsigt, berigtigelse, sletning, begrænse behandlingen, dataportabilitet, indsigelse samt til at klage.
Hvis behandlingen af personoplysningerne er baseret på et samtykke, kan dette samtykke altid trækkes tilbage.
Hvis du ønsker at gøre brug af en eller flere af dine rettigheder, eller ønsker du at høre mere om dine rettigheder med henblik på at finde ud af, om du skal gøre brug af dem, kan du til enhver tid kontakte os ved at skrive en mail eller ringe til os. Du finder kontaktoplysningerne under punkt 7.
5. SLETNING AF PERSONDATA
5.1 Personoplysningerne opbevares kun så længe, det er nødvendigt i forhold til de formål, hvortil oplysningerne behandles. Har du spørgsmål i den forbindelse, kan vi til enhver tid kontaktes. Du finder kontaktoplysningerne under punkt 7.
6. SIKKERHED
6.1 Vi har gennemført passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes, ændres eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab eller misbruges.
6.2 Kun medarbejdere, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse.
7. KONTAKTOPLYSNINGER
7.1 WestersøAccounting.dk er dataansvarlig for de persondata, som indsamles via Hjemmesiden.

7.2 Hvis du har spørgsmål eller bemærkninger til denne Persondatapolitik eller ønsker du at gøre brug af en eller flere af dine rettigheder beskrevet i pkt.4, kan du kontakte:
WestersøAccounting
Rebslagerporten 100B
2650 Hvidovre
Tlf. nr.: 28 55 61 32
E-mail: kontakt@ thewestersoevintage.dk
8. ÆNDRINGER I PERSONDATAPOLITIKKEN
8.1 Du har altid mulighed for at se den til enhver tid gældende version af vores persondatapolitik via Hjemmesiden.
9. VERSIONER
9.1 Dette er version 1 af WestersøAccounting.dk’s persondatapolitik dateret den 05. maj 2021.